Sunday, November 12, 2017

Dobro došli!

Pozdravljam sve vas koji ste se zatekli na ovom blogu!
Kada bi znala da ću se ponovo roditi, toj ponovnoj sebi ostavila bih samo jednu stvar, a to je mudrost ove sada mene u formi jednog zapisa. Veliki dio tog zapisa činila bi moja besjeda o jednostavnim principima zdravog života. S obzirom na to da za sada nema ništa od mog novog rađanja, nekako mi se čini da ove svoje mudrolije trebam podijeliti sa svijetom.
E pa svijete, budi spreman za moje savjete.
Na ovom blogu neće biti priča o čarobnim napitcima koje popijete i postanete Asterix. Nema kratica kojima možete sve promijeniti, ali postoji jednostavna filozofija zdravog života koja se sastoji od beskonačnog broja malih koraka koji će radikalno primijeniti vaš život, ali vam i omogućiti da nastavite koračati u pravom smjeru i da uživate u tom tempu i u toj šetnji.
Ovdje ću pisati o svemu onome što sam naučila iz vlastitog iskustva, što sam probala na sebi, za šta sam se uvjerila da radi i što moj život promijenilo radikalno na bolje. Elem... pisat ćemo o vježbanju, zdravoj ishrani i svim pratećim aktivnostima. O svemu onom što sam otkrila i što otkrivam. Ovo nije šuplja priča, ovo je moje vlastito iskustvo, Ovo nije šuplja kašika, već šuplja viljuška na koju možete nabosti zdravu i ukusnu hranu.
Pa počnimo šetati i nabadati!

No comments:

Post a Comment